Javaslom, hogy két óránként legyen 15 perc teljes szünet, amikor nem léphetnek be ügyfelek a hivatal területére, eközben a telefonhívásukra egy géphang azt ismétli: a hívott számon előfizető nem kapcsolható....
Éppen ellenkezőleg.. A veszprém megyei nyugdíjintézetben mintaszerű az ügyfelekkel a foglalkozás. Mintaszerű, ahogy az ügyfél érdekeit nézve, mindent elmagyarázva kezelik az ügyeket.
6 megjegyzés:
Javaslom, hogy két óránként legyen 15 perc teljes szünet, amikor nem léphetnek be ügyfelek a hivatal területére, eközben a telefonhívásukra egy géphang azt ismétli: a hívott számon előfizető nem kapcsolható....
Tapasztalat? ;)
megvagyok sértve... nem nézed ki belőlem, hogy csak úgy kreatíve kitaláltam... szerintem ahol mindennap van ügyfél fogadás, ott bőven beleférne
Ugyan! Belőled szinte bármit kinézek ;) Csak gondoltam, nyugdíj-ügyben találkoztál ilyesmivel aktuálisan.
Különben nem rossz ötlet. Felterjesztem.
Éppen ellenkezőleg..
A veszprém megyei nyugdíjintézetben mintaszerű az ügyfelekkel a foglalkozás.
Mintaszerű, ahogy az ügyfél érdekeit nézve, mindent elmagyarázva kezelik az ügyeket.
Jó ilyet hallani :)
Megjegyzés küldése