2008. november 26., szerda

Nem írok

Nem írok, mert nincs internet otthon, nincs idő soha és sehol, így hát nem írok. Most sem írok, csak lopott időben, ami köztudottan köztörvényes bűncselekmény (lopás, csenés, tolvajlás, rablás, naplopás...), ezért ez egy szigorúan titkos nyilvános naplóbejegyzés, NE MONDD EL SENKINEK!

Szóval, nem írok arról, hogy a Spájz egy jó hely, nagyon jó hely. A spájz is jó, otthon, a nagymamámnál, sőt, még Hajnalkánál is, és tele van mindenféle fincsi és izgalmas dologgal, meg pókhálóval, sötét sarkokban megbújó befőttesüvegekkel és sonka-illattal. Ha épp van sonka benne. A Spájz meg Budapesten van, tele jóbarátokkal, létező és leendő ismerősökkel. És hát azt se mondom el, hogy péntek este milyen jól éreztük magunkat ott néhányan. De nem ám!

Meg aztán, esett hétfőn a hó, de nagyon. Annyira, hogy fél 4kor hazamehettem a munkahelyemről, nehogy a hó akkora hóakadályt képezzen, hogy az ingázó munkaerő ne érjen haza biztonságban. Az olyan, mint én :) És ennek nagyon örültem, mert az egy hosszú hétfő lett volna, egészen 6ig bent kellett volna maradnom, és dolgozni. Így viszont hazamentem, és dogoztam :) Szerintem sokkal otthonosabb, és még hatékonyabb is. De ne mondjátok el senkinek!

Ja, és a hétfői hóból nagyon vicces Hóanyót és hozzá való gombszemű - gomborrú Hókutyát (gomb = száraz falevél) építettem háznézőbe jött ismerősömmel. Sajnos reggelre nyomuk veszett...(hóanyónak és hókutyának). Biztos titkos küldetésen vannak az Északi-sarkon, segítenek a Mikulásnak. Pssszt! ;)

Íme, valami ilyesmiről írnék, ha írnék! Béke Veletek!

Nincsenek megjegyzések: