2008. december 18., csütörtök

Vagy mégis?

Szóóóval, tényleg nem értem. Kedd este megint futottam egy nyolcast. Ááááá! Most akkor megbolondultam, vagy csak tényleg szeretek - néha - futni?
De: A céges (vagy inkább hivatalos) karácsonyi partyn véghezvitt dőzsölés után szükségét éreztem. Meg jól is esett.
És: Fejlődök! csak kb 510 m után purcantam ki :)
De: ne aggódjatok, nem leszek futóbolond, és nem fog minden bejegyzés a futásról szólni, főleg, hogy NEM CSINÁLOK RENDSZERT belőle. Ugye?

Inkább írok a karácsonyi vásárlásról.
A karácsonyi vásárlásból nem csinálok nagy ügyet, de mesterien művelem. Pl. futás után is elmentem ajándékot venni, és olyan sikeres volt, hogy végül megjutalmaztam magam is egy ajándékkal. :)
De hát lehet ennek ellenállni??


3 megjegyzés:

Bogi írta...

Paddingtonnak? Tilos neki ellenállni! :)

Péter írta...

Én egy évvel ezelőtt (2007 tavasztól, őszig) futottam rendszeresen, aztán most tavasszal nem kezdtem újra inkább átnyergeltem a biciklizésre. Na majd most tavasszal.

mary írta...

Közben én rájöttem, hogy esőben egyáltalán nem olyan jó futni :)