2009. július 23., csütörtök

A zirodalom visszavág

Az történt ugyanis, hogy tegnap Évi barátnőmmel csajos estét csaptunk, és plázáztunk. Nota bene: nem cicáztunk, hanem bikinit vásároltunk Évinek, mert aki Malagára megy nyaralni, annak ez kötelező! Namármost, gondolom mindenkinek ismerősek a bejáratoknál őrködő detektor kapuk. Hát ők az utóbbi időben igencsak rám hajtottak, és alig akadt olyan, amelyik megállta, hogy szemtelenül rámcsipogjon, amikor elhaladtam mellette. Akár be-, akár kifelé igyekeztem, akár volt nálam frissen vásárolt cucc, akár nem. Felettébb zavaró! Nem csípem az efféle karót nyelt alakokat, nincs bennük semmi lazaság. Végül tegnap, egy leleményes biztonsági őr segítségével fény derült mindenre. A kapuőrökre stílusosan Carlos Ruiz Zafón The Shadow of The Wind c. könyve hozta rá az őrületet, amit vagy egy hónapja vettem, és mostanság sűrűn hurcolászom magammal. (Minek nekem egyfolytában olvasni valamit?!) A lapok közt megbúvó aprócska fémszál még apróbb darabokra szaggatásával azon nyomban, könyörtelenül és véglegesen véget vetettem a zaklatásnak. Ég veletek kapuőrök! :)

2 megjegyzés:

Hajnalka írta...

Nélkülem??!!

mary írta...

Ó, hát aki elhúz a városból, amikor én visszajövök, az mindenből kimarad! :)