2011. augusztus 26., péntek

Az angyalok az Angyal utcában laknak

És a legváratlanabb, ámde legszükségesebb pillanatban keresztezik utunkat. Az enyémet azon a napon, amikor megdőlt a budapesti napi melegrekord, és én kora délután egy korty víz nélkül róttam Budapest IX. kerületének utcáit. Küldetésben voltam. A víz alapfelszerelés, természetes, hogy nem volt nálam. Kis ideig megpróbáltam hősködni, hogy megy ez nekem anélkül is, aztán feladtam. Épp az Angyal utcában, Marika néni kávézójánál. Ami igazából Budapest egyik legjobb hamburgerese, és Marika néni valóságos belső titkos angyal. Amellett, hogy a pult mellé nagybetűkkel kiírt jelszava ez: "Ha nem ízlik a hamburger, nem kell kifizetni." nem tart ásványvizet, csak teát, de egy pohár hideg csapvízzel ingyen és bérmentve tud szolgálni, és jöjjek csak bármikor, amikor szomjas vagyok. Hát megyek is. De legközelebb ígérem, éhes is leszek, mert emlékeim szerint Marika néni hamburgerei minden pénzt megérnek! :)

2 megjegyzés:

Kev írta...

Buriburiburgerrrrr!

mary írta...

Jössz velem, Kevi fiú? ;)