2011. szeptember 27., kedd

Világraszóló probléma

- Az ügyfelek nehezményezik, hogy az ügyintézők kávésbögrével a kezükben mászkálnak a folyosón.
- Javaslom, használjanak teásbögrét. Más egyéb?

6 megjegyzés:

maria írta...

Javaslom, hogy két óránként legyen 15 perc teljes szünet, amikor nem léphetnek be ügyfelek a hivatal területére, eközben a telefonhívásukra egy géphang azt ismétli: a hívott számon előfizető nem kapcsolható....

mary írta...

Tapasztalat? ;)

maria írta...

megvagyok sértve... nem nézed ki belőlem, hogy csak úgy kreatíve kitaláltam... szerintem ahol mindennap van ügyfél fogadás, ott bőven beleférne

mary írta...

Ugyan! Belőled szinte bármit kinézek ;) Csak gondoltam, nyugdíj-ügyben találkoztál ilyesmivel aktuálisan.
Különben nem rossz ötlet. Felterjesztem.

maria írta...

Éppen ellenkezőleg..
A veszprém megyei nyugdíjintézetben mintaszerű az ügyfelekkel a foglalkozás.
Mintaszerű, ahogy az ügyfél érdekeit nézve, mindent elmagyarázva kezelik az ügyeket.

mary írta...

Jó ilyet hallani :)